Digitalni marketing - planiranje i optimizacija | Dereta - Knjižara i izdavačka kuća - Beograd
Prodavnice
Korpa 0 proizvod(a)

user module goes here

Digitalni marketing - planiranje i optimizacija

Pol R. Smit, Dejv Čefi
ID artikla: 138
Ovaj proizvod trenutno je Rasprodat
Obavesti me kad bude dostupan:

Knjiga će vam pomoći da idete u korak sa promenama i kreirate efikasnu i savremenu korisnički orijentisanu e-marketinšku strategiju. Ovaj praktični i sadržajan vodič kombinuje već ustanovljene pristupe marketinškom planiranju sa kreativnom upotrebom novih e-modela i e-alata. Autori integrišu tehnologije društvenih medija, kao što su društveno umrežavanje, tablet-uređaji i mobilne aplikacije, u marketinški miks demonstrirajući kako ti novi načini dopiranja do korisnika mogu da se integrišu u vaše tradicionalne marketinške planove.

Knjiga se bavi i zakonskim propisima u oblasti e-marketinga, imejl marketingom, društvenim mrežama, marketingom na internet pretraživačima, oglašavanjem na internetu, CRM-om, principima veb-dizajna, veb-analitike i integrisanog upravljanja marketingom.

Br. str.: 581
Povez: broš
Format: 24 cm
Pismo: latinica
ISBN: 978-86-81042-03-8
Izdavač: Fakultet za medije i komunikacije
Godina izdanja: 2018