Kako da pravilno osmislite i sprovedete SEO kampanju i unapredite vidljivost, autoritet i relevantnost vašeg veb-sajta.
U knjizi SEO: OD TEORIJE DO PRAKSE objašnjeni su svi elementi optimizacije i dat je sveobuhvatan pregled metodologije, terminologije i tehnika za uspešno pozicioniranje veb-sajta na pretraživačima. Kroz istorijski pregled SEO praksi, upotrebu veb-analitike, alatki za analizu učinka veb-sajta, do korisničkog iskustva, unapređenja prodajnog levka, tehničko-programerske optimizacije dizajna – knjiga predstavlja temeljan vodič za snalaženje u novom digitalno-marketinškom okruženju.
Kombinujući akademsko znanje sa aktuelnim primerima iz prakse, autori nude detaljan uvid u optimizaciju veb-sajta kao jednu od najvažnijih kanala digitalnog marketinga za nastajuće tehnološke izazove i poma��u nam da razumemo algoritme koji upravljaju internetom kao vodećim medijem za promociju i oglašavanje.
Br. str.:
280
Povez:
broš
Format:
24 cm
Pismo:
latinica
ISBN:
978-86-81042-53-3
Godina izdanja:
2020
Izdavač:
Fakultet za medije i komunikacije