Psihologija mode | Dereta - Knjižara i izdavačka kuća - Beograd
Prodavnice
Korpa 0 proizvod(a)

user module goes here

Psihologija mode

Kerolin Mer
ID artikla: 9b6e7d58
  • 990,00 RSD
  • 792,00 RSD
g/ml
-
+

Kako se predstavljamo načinom oblačenja? Kada se odećom prilagođavamo, kada ulepšavamo, a kada obmanjujemo? Kakva je veza raspoloženja i emocija sa načinom oblačenja? Šta stoji iza želje za najnovijom odećom? Pitanja su sa kojima se bavi Kerolin Mer u knjizi o novoj oblasti primenjene psihologije – o psihologiji mode, uvodeći nas tako u uzbudljiv svet psihologije mode. Predgovor srpskom izdanju napisala je Dragana Ognjenović, modni dizajner.

 

Sa idejom da približi udaljene polove mode, Kerolin Mer istražuje odavno osporavano mesto mode i njenu poziciju u svetu umetnosti. Sveobuhvatnom analizom različitih psiholoških pristupa, a uzimajući u obzir istorijsku perspektivu odnosa psihologije i mode, autorka Mer u ovoj knjizi, koju je po sopstvenim rečima, namenila širokoj publici, predstavlja novu disciplinu u psihologiji – psihologiju mode“ – napisala je u predgovoru srpskom izdanju knjige Dragana Ognjenović, modni dizajner.

 

Cilj  knjige o ovoj novonastaloj psihološkoj poddisciplini jeste da produbi razumevanje međusobnog uticaja mode (i modne industrije) u najširem smislu  i ljudskog ponašanja, da vas motiviše da postanete samopouzdaniji u svom učestvovanju u modi, te da, pritom, doprinesete moralnijoj i izrazitijoj ekološkoj modnoj industriji. Knjiga je namenjena širokoj publici, od čitaoca se ne očekuje poznavanje ni psihologije ni mode. Moda je kreativna, dinamična i uzbudljiva, a zbog neraskidivo prisnog odnosa sa telom modna industrija manifestuje brojne stvari koje psihološki utiču na nas na individualnom, društvenom i globalnom planu.

 

O PSIHOLOGIJI MODE – NOVOJ OBLASTI PRIMENJENE PSIHOLOGIJE

  • Koliko je prisutna modna diskriminacija?
  • Modna nesigurnost: usamljenost i samopoštovanje.
  • Lični modni stil – samopredstavljanje kroz neverbalnu komunikaciju.

 

Ovom knjigom, Kerolin Mer je smelo omeđila budući prostor nove grane psihologije hvatajući se u koštac sa oblikovanjem konteksta psihologije mode, iz čega će proizaći još mnogo tema u novoj grani psihologije – psihologiji mode.

Dragana Ognjenović, modni dizajner

Br. str.: 168
Povez: broš
Format: 20 cm
Pismo: latinica
ISBN: 978-86-6423-056-8
Težina: 180g
Izdavač: Psihopolis
Godina izdanja: 2019