Digitalna gerila : gerila marketing u digitalnoj eri | Dereta - Knjižara i izdavačka kuća - Beograd
Prodavnice
Korpa 0 proizvod(a)

user module goes here

Digitalna gerila : gerila marketing u digitalnoj eri

Grupa autora
ID artikla: b88ec416
  • 1.100,00 RSD
  • 935,00 RSD
g/ml
-
+
Od prvobitnog objavljivanja prvog izdanja ove knjige, 2002. godine, mala, ali značajna promena se desila u marketingu. Fokus se prebacio sa promovisanja pojedinaca, biznisa, njihovih proizvoda i usluga na povezivanje sa manjim zajednicama, građenje odnosa sa njihovim članovima i korišćenje tih mreža kao osnov za promovisanje proizvoda. Iako su gerilci oduvek bili fokusirani na takav odnos – veći biznisi su tek nedavno krenuli ovim putem, a načini na koji se ovi odnosi stvaraju i razvijaju su se promenili.
U prvim redovima ove promene su novi mediji, koji prenose informacije putem blogova, podkasta, društvenih mreža i drugih online sredstava. Novi mediji se fokusiraju na lakši pristup zajednicama: grupi ljudi koje dele vrednosti, interesovanja i verovanja. Te zajednice su izgrađene na poverenju. Njihovi članovi redovno čitaju blogove, slušaju podkaste, posećuju društvene mreže, šalju poruke i učestvuju u ostalim onlajn aktivnostima.
Br. str.: 280
Povez: broš
Format: 20 cm
Pismo: latinica
ISBN: 978-86-6026-061-3
Težina: 280g
Godina izdanja: 2020
Izdavač: Miba books